sobota, 9 sierpnia 2014

40 000 wyświetleń!!!

Ojeju. Naprawdę sama w to nie umiem uwierzyć, ale przeszło już 40000 tysięcy wyświetleń na blogu, z czego bardzo, ale to bardzo się cieszę. Wiem, że taki wynik jest trudny do osiągnięcia i z tego powodu jeszcze bardziej dziękuje tym, którzy pojawili się na moim blogu. A najbardziej tym, którzy pozostali na dłużej i nadal ze mną są, choć wiem, że to nie łatwe, bo często piszę za przeproszeniem takie gówna, że... Ach lepiej nie kończyć.
Więc jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję. 
Minęło już ponad pół roku odkąd ten blog istnieje, a ja nie wiem kiedy ten czas tak szybko uciekł. Jeszcze pamiętam kiedy pisałam pierwsze rozdziały, pojawiały się pierwsze komentarze, a teraz już druga część praktycznie dobiega końca, a razem z nią najprawdopodobniej i koniec nienawiści.
Ale koniec pracy nad nienawiścią nie oznacza końca mojego pisania. Nie zamierzam tak łatwo odejść z blogosfery. Nadal będę pisać Świat bez tolerancji, a po zakończeniu nienawiści pojawi się nowe opowiadanie, które mam nadzieję, przypadnie Wam do gustu. 
Dodatkowo będziecie mogli znaleźć mnie na Wattpad, gdzie będą publikowane nowe wersje Nienawiści, więc mimo, że na tym blogu Nienawiść się skończy, nadal będzie można czytać ją w nowszej, mam nadzieję, że lepszej wersji. A jeśli skończę poprawiać drugą część, może pojawi się prequel? Zobaczymy co czas pokaże.
Jeszcze raz dziękuje wszystkim, gdyby nie wy już dawno bym się poddała i darowała sobie to pisanie. Dzięki Wam mogę rozwijać swoje hobby, wiedząc, że ktoś to czyta i ktoś czeka na ciąg dalszy.
Do napisania
Wasza Mroczna 

4 komentarze:

  1. Gratulacje :)
    Masz już pomysł na nowe opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dr D.
    Ojeju, 40 000 wyświetleń, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaj...!
    I jeszcze przecinek w mimo że... Piękny, zaiste.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz, oderwac sie nie moglam..czytam na telefonie zajelo mi to cala noc ale warto bylo:-) masz talent, nie moge sie doczekac kolejnych części:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwilebiam twoje opowiadanie, jest nieskazitelne jak dla mnie. xoxo

    OdpowiedzUsuń

Szablony