niedziela, 2 marca 2014

Liebster Award

Ale co to jest LBA?
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,Dobrze Wykonaną Robotę". Jest przyznawana za dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia. (...) należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów (informujesz ich o tym) i zadajesz im 11 pytań. (...)

Zasady:
-nie możesz nominować osób, które cię nominowały.
-trzeba powiadomić nominowane osoby o tym wydarzeniu, podając link do swojego bloga

Jeszcze raz bardzo dziękuje za nominację od Sophie Kane :*

Moje odpowiedzi:

1. Zainteresowania. Jakie?
Dużo ich jest. Uwielbiam czytać książki, pisać opowiadania i grać w siatkówkę. Nie wiem co jeszcze, ale dużo tego jest.
2.Czy inspirujesz się jakąś inną terścią literacką?
Czasami.
 3. Ulubiony piosenkarz?
Jednym z moich ulubionych jest James Arthur, ale słucham różne gatunki muzyki i w każdym mam ulubionego.
4. Czy przypominasz jednego z bohaterów bloga?
W jakimś stopniu przypominam główną bohaterkę. Ona tak samo jak uwielbia szybkie samochody i motocykle. Mamy kilka wspólnych cech, ale są też rzeczy, którymi się różnymi. 
5. Jaki/Jaka jesteś?
Dziwna. Zazwyczaj ludzie dopiero po pewnym czasie zdają sobie sprawę jaka naprawdę jestem. Na pierwszy rzut oka jestem człowiekiem do którego z zabezpieczeniem się nie podchodzi. Muszę poznać dobrze człowieka by swobodnie przy nim rozmawiać i zachowywać się. Trudno jest mnie mieć za przyjaciela, bo czasami trudno ze mną wytrzymać. Jestem nie do zniesienia ;). Lubię postawić na swoim. Trudno namówić mnie na kompromis. Mam ciężki charakter.
6. Interesujesz się malarstwem, rysowaniem?
W ogóle nie mam talentu do rysowania czy malowania, ale czasami lubię pobawić się grafiką komputerową.
7.Jesteś odważna/odważny?
Zależy w jakich sprawach. Jestem odważna, ale do jakiejś granicy.
8.Ile masz lat?
Kobiet nie pyta się o wiek :p. Mogę jedynie zdradzić, że jestem nastolatką.
9. Kolor włosów.
Ciemny kasztanowy podchodzący pod brąz.
10. Ulubiony ciuch?
Rurki.
11. Co sądzisz o moim blogu?
Teraz? Chce kolejny rozdział. 
A tak w ogóle to jak masz ten cytat z boku, to na początku nie umiałam skojarzyć sobie z jakiej on piosenki jest i przez ciebie cały dzień się głowiłam skąd go znam aż w końcu mnie oświeciło

Moje pytania:
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2. Jakie jest twoje hobby?
3.Jak  masz na imię?
4. Twoja ulubiona książka?
5. Do którego z bohaterów bloga jesteś podobna/ podobny?
6. Kolor oczu?
7.Twój ulubiony gatunek muzyczny?
8. Co sądzisz o moim blogu?
9. Czy ktoś z twoich znajomych wie, że prowadzisz bloga?
10. Co chcesz robić w przyszłości?
11. Twoja ulubiona aktorka?

Nominuję:







3 komentarze:

  1. Cześć. Właśnie przeczytałam na swoim blogu, że nominujesz mnie do Liebster Award, za co z całego serca Ci dziękuję. Jestem Ci naprawdę ogromnie za to wdzięczna! Cieszę się bardzo, że i Ty zostałaś nominowana, zasługujesz na to, Twój blog jest świetny. Trzymaj się ciepło i jeszcze raz dziękuję :) hypnnotist.blogspot.com M x

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzieki za nominacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział :D
    Zapraszamy do nas
    http://willneverforgetthatday.blogspot.com/2013/10/prolog.html

    OdpowiedzUsuń

Szablony