sobota, 28 czerwca 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana także do LBA, za co dziękuje Paraboli.
Jeśli ktoś nie orientuje się, o co w tym wszystkim chodzi, to już wyjaśniam.
,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 
Pytania od Paraboli
1. Skąd bierzesz pomysły na nowe rozdziały?
Z muzyki, otoczenia, książek. Zazwyczaj mam wenę kiedy sprzątam i to jet chyba najbardziej irytujące.
2. Kogo koncert chętnie byś zobaczył/a?
Wiele jest osób/zespołów których koncert chciałabym zobaczyć na żywo. Trudno jest wybrać jednego, ale chyba były to Imagine Dragons, a jeśli nie, to chętnie bym się wybrała na Jamesa Arthura, gdy ten ponownie zjawił się w Polsce
3. Masz ulubioną kawiarnię lub restaurację?
Kawiarnię. Jest taka jedna, do której chodzę z uśmiechem.
4. Od jak dawna piszesz?
Na blogspocie jestem od stycznia tego roku.
5. Wolisz spędzać wakacje aktywnie czy leniwie?
Pomiędzy. Lubię czasem się polenić, ale bez przesady. Nie chcę potem żałować, że całe wakacje spędziłam na nic nie robieniu.
6. Jakie imiona dał(a)byś swoim dzieciom?
Chyba nie chcę mieć dzieci, ale jeślibym miała to imiona były by bardziej nietypowe. Nie takie popularne i oklepane.
7.Jaki gatunek filmowy lubisz najbardziej?
Nie mam ulubionego gatunku. 
8. Gdzie widzisz siebie za 5 lat?
Początek studiów? Nie wiem, naprawdę. Moje życie ciągle się zmienia, dlatego nie planuję przyszłości. Oczywiście zastanawiam się, kim będę w przyszłości, ale wyborów jest tyle, że naprawdę nie umiem określić.
9. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Lato i wczesna (o ile ciepła) jesień. 
Lato, chyba z wiadomych względów. Uwielbiam ciepło i słońce. W tej porze roku nawet deszcz jest czasem spoko. 
Jesień, lubię patrzeć na kolorowe liście.
10. W jakim miesiącu się urodziłaś/eś? 
Kwiecień
11. Wierzysz w przesądy?
Raczej nie.

Moje pytania:
1. Ulubiona potrawa
2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
3. Co skłoniło cię do pisania?
4.Masz zwierzę ( nie wliczając rodzeństwa :p)?
5.Wierzysz w pechowe/ szczęśliwe liczy?
6. Co robisz, gdy masz zły humor?
7. Ulubiona książka?
8. Jak masz na imię?
9. Ulubiona dyscyplina sportowa?
10.Czy ktoś z bliskich wie, że piszesz?
11.Ulubiony film?

Nominuję:







3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację ;)
    Miło że pokładasz we mnie nadzieje, bo w sumie dodałam tylko jeden rozdział ;)
    Igel ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam wszystkie części od samiuteńkiego początku. Uwielbiam to opowiadanie.
    Często nie mam możliwości komentowania bo czytam z telefonu a z niego nie mogę dodawać komentarzy - taki stary żempol. :D
    Chcę żebyś wiedziała, że ja zawsze będę czytać, do końca. Masz wielki talent do pisania.
    Pozdrrawiam. ;))

    OdpowiedzUsuń

Szablony