sobota, 28 czerwca 2014

Versatile Blogger Award

Jeszcze raz dziękuje za nominację Marga Lannister.


 Co należy zrobić będąc nominowanym do Versatile Blogger Award ?

* Podziękować nominującemu blogerowi.

* Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu.
* Ujawnić 7 faktów o sobie.
* Nominować 7 (lub więcej) blogów.
* Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


1. Mam dwa zwierzątka. Siostrę i brata. Oboje są starsi ode mnie.
2.Lubię czytać fantastykę...
3. Ale sama za nic w świecie nie umiem napisać w tej tematyce.
4.Chciałabym skoczyć na bungee...
5. Mam lęk wysokości
6.Boję się pająków
7. Nienawidzę gdy mam wenę, ale muszę coś zrobić, a gdy to skończę, wena mówi mi do widzenia

Nominuję.

---------------------
Za chwilę dodam też notkę z LBA



1 komentarz:

Szablony